Buradasınız

GAZİANTEP VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (2021 YILI) AÇIKTAN ATANACAK GELİR UZMAN YARDIMCILARINDAN İSTENİLECEK BELGELER

GAZİANTEP VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI (2021 YILI) AÇIKTAN ATANACAK GELİR UZMAN YARDIMCILARINDAN İSTENİLECEK BELGELER

GAZİANTEP VERGİ DAİRESİ BAŞKANLIĞI
(2021 YILI) AÇIKTAN ATANACAK GELİR UZMAN
YARDIMCILARINDAN İSTENİLECEK BELGELER

1.       Nüfus cüzdanı fotokopisi (3 adet),

·         Nüfus cüzdanının T.C. kimlik numarasını mutlaka içermesi gerekmektedir.

·         Fotokopiler, aslı ile karşılaştırılarak Gaziantep Vergi Dairesi Başkanlığınca (Personel Müdürlüğü) onaylanacaktır.

2.       Öğrenim durumuna ait bilgi ve belgeler,

·         Yüksek öğrenim bitirme diplomasının veya çıkış belgesinin aslı veya Gaziantep Vergi Dairesi Başkanlığınca (Personel Müdürlüğü) onaylanacak örneği,

·         Ortaokul veya lise öğrenimi normal öğrenim süresinden fazla ise (hazırlık sınıfı) buna ilişkin diploma veya mezuniyet belgesinin aslı veya Gaziantep Vergi Dairesi Başkanlığınca (Personel Müdürlüğü) onaylanacak örneği, (diplomada hazırlık sınıfı görünmüyor ise hazırlık sınıfı okuduğuna dair belge gerekmektedir.)

·         Lisansüstü veya doktora eğitimini tamamlamış ise buna ilişkin belgenin aslı veya Gaziantep Vergi Dairesi Başkanlığınca (Personel Müdürlüğü) onaylanacak örneği.

3.       Son üç ay içinde çekilmiş dört adet 4,5 x 6 ebadında renkli vesikalık fotoğraf,

(Fotoğrafların "Kamu Kurum ve Kuruluşlarında Çalışan Personelin Kılık ve Kıyafetine Dair Yönetmelik" hükümlerine uygun olması gerekmektedir.)

4.       Erkek adaylar için askerlik ile ilişiğinin olmadığına dair beyan formu (Kurumdan temin edilebilir.)

(Askerliğini yapmış veya askerlikten muaf olanların ilgili belge örneklerini de teslim etmeleri gerekmektedir.)

5.       Adli sicil veya adli sicil arşiv kaydına ilişkin Cumhuriyet Savcılığından alınan belgenin aslı,

6.       Mal bildirimi formu (Kurumdan temin edilebilir.)

7.       Kamu görevlileri etik sözleşmesi (Kurumdan temin edilebilir.)

8.       Halen herhangi bir Kamu Kurum veya Kuruluşunda çalışıyor ise, çalıştığı kurum, statü, göreve başlama tarihi ve sosyal güvenlik sicil numarasını gösterir çalıştıkları kurumdan alacakları belge.

NOT:

·         Eksik belge ve bilgisi bulunanların ataması yapılmaz.

·         Adayların durumlarında değişiklik (Adres, telefon, medeni durum vb.) buna ilişkin bilgi ve belgelerin zamanında ibraz edilmesi gerekmektedir.

·         Belge aslı ile birlikte fotokopisini de getiren adayların belgeleri Başkanlığımızca onaylanacaktır.

·         İstenilen belgelerde gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilenlerin atamaları yapılmaz. Atamaları yapılmış olsa dahi iptal edilir. Bu kişiler hiçbir hak talebinde bulunamazlar.

·         Gerçeğe aykırı beyanda bulunduğu tespit edilen kişiler hakkında Türk Ceza Kanunu’nun ilgili hükümleri uygulanmak üzere Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur.